مزون لباس گرگان اینستاگرام

تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 6
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 812
  • بازدید کلی : 3396
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.129.23.214
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 17
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 17
    بازدید ماه : 252
    بازدید کل : 3396
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

    مزون لباس گرگان یکی از راه های انتخاب بهترین لباس برای خود است. در گرگان مزون لباس زیادی وجود دارد و این کار را برای خرید شما خیلی آسان می کند شما به راحتی می توانید خرید کنید. مزون های مزایایی دارد که برای خرید شما خوب است. مزون کلمه‌ای فرانسوی و در لغت به معنی خانه است! اما در فرهنگ فارسی از این واژه برای موقعیت هایی استفاده می شود که فرد در خانه خود محصولات خیاطی خود را به فروش می رساند. البته فقط به واژه خیاطی محدود نمی شود بلکه مربوط به مد و طراحی لباس هم هست. خیاط مزون لباس ها را خود طراحی می کند، جنس لباس ها را خودش انتخاب می کند و به تعداد معدود تولید و به فروش می رساند.  اگر می خواهید با مزون لباس بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که در مورد مزون لباس و راز موفقیت مزون های لباس بیشتر صحبت می کنیم.

     

    مزون در گرگان

    هر شهری با توجه به جاذبه‌ها و شرایطش ممکن است برای کسب و کار خاصی مناسب باشد. البته برای ایجاد چنین تناسبی هماهنگی فرهنگی و تقاضا با عرضه کنندگان نقش اساسی و کلیدی را ایفا می‌کنند. گرگان برای ایرانیان شهری مقدس می باشد و یکی از شهرهای بزرگ ایران محسوب می‌شود.

    این شهر از لحاظ گردشگری، مذهب، جغرافیا و وسعتی که دارد توانسته یکی از شهرهای مطرح در زمینه بازار کار برای مردم باشد و مورد توجه همگان قرار بگیرد. فعالیت‌های زیادی هستند که در شهری مانند گرگان می‌توان با شروع آن به نتایج مثبتی رسید. آیا راه‌اندازی مزون در شهری مانند گرگان می‌تواند نتیجه‌بخش و موثر باشد یا قطب یک کسب و کار شود و منشایی برای افرادی که در آنجا ساکن می باشند؟

    به جهت مذهبی بودن این شهر به غیر از ساکنین آن، گرگان شهری است که پر از رفت و آمد است و مردم در تمامی فصول به این شهر مذهبی می‌روند. همچنین به زیارت و سیاحت نیز می‌پردازند. حال اگر فرض کنیم که شخصی تصمیم به راه‌اندازی مزون در این شهر داشته باشد باید نکاتی را مورد بررسی و تحلیل قرار بدهد که چشم‌ پوشیدن از‌ ‌آن‌‌ها نتایج خوب و دل چسبی برای آن فرد نخواهد داشت و باعث فرو‌پاشی و تضعیف آن کسب و کار خواهد شد چرا که گرگان شهری است که توریست‌ها و مردم مختلف در تمامی ‌فصول به آنجا می‌روند ولی مدت زیادی در آنجا نمی‌مانند و سرعت عمل در این شرایط به یک اصل تبدیل می‌شود.

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    راه‌اندازی کسب و کار باید در کنار این فاکتور‌ها مهم و اساسی شکل بگیرد که علاوه بر کیفیت به کار سرعت نیز افزوده گردد و درواقع در بهینه‌ترین حالت خود قرار بگیرد.شروع هر کسب و کاری با مشکلات فراوانی همراه خواهد بود که البته کار مزون‌ها و در کل کار‌های خانگی این چنین از‌ این موضوع مستثنا نمی باشند.

    در ابتدای امر و شروع کردن هر کسب و کاری باید اول به دنبال تهیه مجوزهای لازم آن کار باشیم که متاسفانه در این شغل گرفتن جواز کار سخت و دشواری است به این دلیل که سازمان خاصی به این کار رسیدگی نمی‌کند و تنها موضوعی که تا به حال در این باره مطرح بوده به این شرح است که راه‌اندازی کسب کارهای خانگی و خرید و فروش در واحد مسکونی ممنوع بوده است و افرادی که در واحد های مسکونی به این نوع فعالیت‌ها می‌پردازند کارشان پی گرد قانونی خواهد داشت و تنها افرادی که به فروش لباس و وسایلی به اقوام خود و به حالت دست فروشی در منزل خود یا واحد مسکونیشان فعالیت می‌کنند، نیاز به تهیه مجوز ندارند و می‌توانند آزادانه کسب درآمد نمایند.

    از این رو باتوجه به قانون و مشکلات مجوز که مانع خانگی بودن این کسب و کار می‌شود افرادی که می‌خواهند چنین فعالیتی را آغاز کنند در ابتدا باید یک واحد تجاری تهیه کرده و از اماکنی که تجاری هستند برای ارائه خدمات خود استفاده کنند یا می‌توان از مکان‌هایی که قبلاً در این زمینه مشغول فعالیت بوده‌اند استفاده کرد.

     

    مزون چیست ؟

    مزون کلمه‌ای فرانسویست و در لغت به معنی خانه است. اما در فرهنگ فارسی وقتی از این کلمه استفاده می‌شود منظور خیاطی است که در خانه محصولات خود را ارائه می‌کند. البته امروزه و در ایران کلمه مزون فقط به خیاطی خلاصه نمی‌شود و کمی با فرهنگ خیاطی فاصله گرفته است. به طور خلاصه مزون مکانی است که خانم با مراجعه به آنجا می‌توانند لباس متناسب با سلیقه و اندازه خود سفارش دهند. شاید بد نباشید بدانید بسیاری از مزون در کنار سفارشی‌دوزی ، لباس زنانه عمده نیز تولید و در سایت عمده‌فروشی سرصبح می‌فروشند. خانم‌ها هنگام رفتن به مجلس یا مهمانی‌ تصمیم به تهیه لباس جدید می‌گیرند وعموما برای اینکار به بوتیک‌های مراکز خرید رفته و لباس مناسب مراسم خود را پسندیده و از آنجا می‌خرند. ولی بعضی از خانم‌ها به دلایل مختلف اعم از پیدا نکردن سایز یا مدل دلخواهشان یا مد نبودن لباس‌های موجود در بازار  به مزون‌ها می‌روند و لباس خود را به یک خیاط ماهر سفارش می‌دهند. در بسیاری از مزون‌ها دوخت مانتو عمده نیز انجام می‌شود و عمده‌فروشان و پخش کنندگان مانتو برای خرید عمده به این مزون‌ها مراجعه می‌کنند.

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    راز موفقیت مزون در چیست؟

    • از آنجایی که مزون‌ها نسبت به بوتیک و فروشگاه‌ها کمتر در معرض دید هستند، باید از روش‌های خلاقانه تری برای تبیغات خود استفاده کرده تا دیده شوند. در غیر این صورت شانسی برای موفقیت نخواهند داشت.
    • مشتریان مزون بیشتر به دنبال محصولاتی هستند که نتوانند محصول شما را در سطح شهر و فروشگاه‌های مختلف اینترنتی پیدا کنند. بنابراین شخصی دوزی و طراحی لباس توسط طراح یکی از مهم ترین دلایلی است که می‌تواند برای مشتری جذاب باشد.
    • طراحی منحصر به فرد، اختصاص زمان مشخص برای مشتری از دلایلی است که به موفقیت مِزون شما کمک می‌کند.
    • داشتن تعامل با پلتفرم‌هایی که امکان ارایه و نمایش لباس را برای مخاطبان فراهم می‌کند.
    • تولید محتوای اختصاصی شامل: عکس، محتوای متنی و ویدیو برای مخاطبان

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    تفاوت بین مزون و بوتیک و یا همان فروشگاه

    بوتیک نیز یک کلمه فرانسوی است که در معنی لغت ،به جایی گفته می‌شود که لباس‌ها و زیورآلات یا کفش و کیف در آنجا به فروش می‌رسد. ولی مزون از لحاظ فضا، مکان و نحوه ارائه خدمات و همچنین نوع کاری که در بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد، بسیار متفاوت می باشد. از نظر دسترسی این دو بسیار متفاوت هستند به این صورت که فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها به راحتی در کل شهر در دسترس افراد بوده و در واقع می‌توان گفت در بازار هستند و افرادی که بخواهند لوازم تهیه کنند به راحتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند ولی مزون‌ها اکثراً ناشناخته بوده و در مکان‌هایی هستند که شاید افراد از وجود آنها آگاه نباشند بنابراین برای جبران این موضوع افرادی که وارد کار مزون می‌شوند باید تبلیغات فراوانی در این باره داشته باشند تا بتوانند کار خود را به نمایش بگذارند و به مردم معرفی نمایند. همانطور که قبلا توضیح داده شد مزون مکانی برای سفارش و شخصی سازی لباسی است که شما می خواهید و در ذهن دارید. اما در فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها لباس‌ها و سایر اجناس مرتبط دارای یک سبک هستند و اکثراً کار متفاوت از دیگری ندارند و یا اگر فردی یک طرح را بپسندد ولی رنگ آن لباس به نظر فرد زیاد جالب نباشد نمی‌تواند خرید مورد علاقه و نظر خود را داشته باشد.اما چنین محدودیتی در مورد مزون‌ها وجود ندارد. در مزون فرد توانایی سفارش آنچه در ذهن خود و در مورد طرح و رنگ و مدل یک لباس را دارد و می‌تواند دقیقاً همان را داشته باشد.

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    چه نوع پوشاكی در مزون ها به فروش می رسد؟

    بیشترین فروش مزون ها لباس مخصوص خانم هاست. اصلا بیشتر این شوها تنها و فقط برای خانم ها صورت می گیرد.كیف و كفش، مانتو و پالتو كه بستگی مستقیم به فصل فروش دارد از پرطرفدارترین لباس ها برای فروش می باشند. لباس های رسمی و شلوارهای جین در هر فصلی كه باشد مشتری های خودشان را دارند و همیشه جزو پرفروش ترین ها هستند. انواع شال و روسری را می توانید در این مزون ها با چند برابر قیمت در مقایسه با فروشگاه های معمولی پیدا كنید. باتوجه به فصل سرما لباس های بافتنی و پلیورها و مانتوهای بافت نیز مشتری خودشان را دارند. پس فضای زیادی از مزون ها را به خود اختصاص داده اند. برای آقایان نیز انواع كت و شلوارهای فصلی، پالتوهای رسمی و اسپورت، كیف و كفش های مخصوص هر فصل در این مزون ها پیدا می شود. می توانید انواع تی شرت های فصلی و پیراهن ها را نیز در این مزون ها با قیمتی بالاتر از فروشگاه های دیگر خریداری نمایید.

     

    چرا خانم‌ها بجای بوتیک به مزون‌ها می‌روند

    سبک خرید در ایران با بسیاری از کشورها متفاوت است. آرامش و لذت خرید گزینه‌هایی هستند که خانم‌ها بسیار به آن اهمیت می‌دهند به همین دلیل بسیاری از خانم‌های ایرانی برای اینکه در محیطی امن و آرام مدتی را سپری کنند ترجیح می‌دهند به مزون ها مراجعه کنند. خانم‌ها در مزون براحتی می‌توانند هر لباسی که دوست دارند پرو کنند بدون اینکه نگران امنیت و آرامش خود باشند ، همچنین خرید در مزون هیجان و لذت بیشتری نسبت به بوتیک و فروشگاه‌های مراکز خرید دارد. علاوه بر اینکه لذت خرید در مزون‌ها بیشتر است امکان سفارشی‌سازی لباس نیز وجود دارد. یعنی اگر به هر دلیلی امکان تهیه لباس با سایز مناسب وجود نداشت می‌توان درخواست دوخت لباس در سایز مورد نظر داد.

     

    مزون و شبکه‌های اجتماعی

    همانطور که گفته شد ، مزون‌ها در مکان‌های متفاوتی مستقر هستند و دسترسی به آنها نسب به بوتیک و فروشگاه‌های کمی سختتر است. شاید شما با مراجعه به یک مرکز خرید به صدها بوتیک و مغازه دسترسی داشته باشید ولی مزون‌ها هر کدام در یکجای شهر حضور دارند. امروز به دلیل هزینه‌های گزاف مزون‌داری مثل هزینه اجازه و دکوراسیون ، بسیاری از مزون‌ها ترجیح می‌دهند در یک دفتر کوچک‌‌تر کار خود را شروع کنند و در عوض لباس‌هایشان را از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بفروشند. مزون‌ها با عکاسی از محصولاتشان آنها را در معرض دید هزاران مشتری می‌گذارند و مشتری از مراجعه حضوری به محل مزون راحت کرده‌اند. خیلی از آنها اگر قصد عمده‌فروشی داشته باشند، محصولاتشان را در سایت عمده فروشی سرصبح درج می‌کنند و خریداران از هر جای ایران براحتی به لباس‌های آنها دسترسی دارند.

     

    https://penzu.com/p/b45b7f42



    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید